Ganjaran Hadiah Dan Wang Tunai Untuk Anda.

Dapatkan hadiah-hadiah menarik & wang tunai di sini. Daftar Segera. Berbaloi! [Klik Di Sini]

Berminat nak dapatkan Galaxy W
? [KLIK DI SINI]

Anda ingin peluang memenangi MPV? [KLIK DI SINI]


Followers

Benarkah sokongan terhadap UMNO Perlis semakin berkurangan?

Datuk Sosilawati dan tiga pembantunya dipukul dan dibakar dengan tahi lembu.

Inikah lokasi  Sosilawati dan tiga rakannya dibunuh dan dibakar?
Lagi maklumat sahih yang di terima, semua mangsa dalam kes pembunuhan jutawan kosmetik, Datuk Sosilawati Lawiya, dan tiga pembantunya lain pada mulanya dipukul dengan kayu kriket dan senjata tumpul lain dengan tujuan melemahkan mereka sebelum tangan diikat menggunakan dawai.

Mangsa yang dalam keadaan lemah itu dikatakan dibunuh seorang demi seorang oleh seorang daripada lapan lelaki yang ditahan bagi membantu siasatan polis berhubung kes kehilangan empat mangsa itu.

Mereka juga telah dilumur dengan tahi lembu ditubuh mereka sebelum semua mangsa dibakar bagi menghilangkan bukti kes pembunuhan kejam terbabit. Tahi lembu boleh digunakan untuk membakar sesuatu dengan pantas, dalam 30 minit saja benda yang dibakar menggunakan tahi lembu boleh terus jadi abu sebelum dibuang ke dalam sungai.

*Walau sehebat mana pun tahi lembu yang tidak boleh meninggalkan kesan, rasanya PDRM lebih hebat daripada itu, 

16 comments:

  1. makin biadap pula orang keling ni...

    ReplyDelete
  2. mcm cilake je..jahat melampau!

    ReplyDelete
  3. Aku cadang kalau diorg didapati bersalah, dihukum dgn cara sama...mula2 lumur dgn tahi lembu, pas tu kita pakat bakaq.

    ReplyDelete
  4. Hindraf mana p? baling Batu sembunyi tangan ..depa ni pun terlibat sam a kot?

    ReplyDelete
  5. mmg ptt mati jerkkkkkkk.....
    kejam sangat..
    jgn bg muke kat owg keling nie...
    pijak kepala lak die........!!!!

    ReplyDelete
  6. bukan perkauman!!!! go to hell its not
    keliiinngggggg!!!

    ReplyDelete
  7. keling ni semua nya memang sial

    ReplyDelete
  8. tak perlu digantung... tembak lagi cepat mampus.. menyakitkan hati

    ReplyDelete
  9. Minta kerjasama semua untuk tak memanggil panggilan yang tak sepatutnya.. Islam menyeru orang muslim untuk menghormati orang bukan muslim.. Siapa tak marah kalau manusia diperlakukan macam tu, tapi apa perubahan yang anda berjaya lakukan dengan mencaci orang mcm tu? Marilah sama2 berdoa kepada Allah untuk memelihara kita, keluarga kita dan semua umat Islam dari perkara2 yang tak ingini. Juga supaya negara kita aman dan selamat untuk diduduki dan jauhkan niat tak baik dari orang2 yang wujud dalam hidup kita.. Amin...

    ReplyDelete
  10. Siapa pulak yg membunuh Altantuya, Nurin dan ustazah tu? Melayu bukan? Kita tak boleh menjadikan ini sebagai isu perkauman sebab dalam setiap kaum ada yang jahat dan yang baik.Dan ini tidak ada kena mengena dengan politik.Salam Satu Malaysia.

    ReplyDelete
  11. Tak perlu la nk menghasut2 nk memaki di sini..Apa yg penting kita doakan Allahyarham. Ingat, semua manusia sama je, xkira bangsa n agama.. Ada manusia berlainan bangsa, tp beragama sama. So bangsa bkn masalah, tp individu itu sendiri...aku pon dari bangsa Melayu campur, so sila jaga hati setiap rakyat Malaysia. Berdoa la yg terbaik utk mereka. Yg bersalah akan dibuktikan & menerima hukuman setimpal..semoga dijadikan iktibar. Dihari raya ni, aku mengucapkan selamta ari raya kepada semua..maaf zahir batin.Amin

    ReplyDelete
  12. Jangan la nak kaitkan dengan perkauman pula. India ada baik ada yg tak baik. Melayu pun sama ada baik ada jugak tak baik. Pada yg duk komen2 tu rasanya kalau baik tak yah la buat keje tak baik nak libatkan perkauman pula. Jadi rusuhan nanti sape susah? Silap2 balik rumah nanti tgk2 isi rumah dah lenyap. Nak ke? Berfikirlah secara logik.

    ReplyDelete
  13. Kenapa lah nak jadikan isu perkauman.. Mana2 bangsa takde yg lebih perfect dari yang lain. Semuanya Ada yang jahat baiknya. Janganlah terlalu berfikiran sempit.. Luaskan minda tu bila nak berkomen2 ni. Nanti kena gelak je tau. I totally agree with the rest! Our race and religion doesn't make us any better. It's our heart and mind and our doings..

    ReplyDelete
  14. semua manusia sama shj tanpa mgira agama or bangsa..yg mbezakan kita antara 1 sama lain ialah hati n pkran kta..hati yg baik n hati yg xbaik...

    ReplyDelete
  15. KITA BOLEH NAMPAK DENGAN KOMEN KOMEN, BAGAIMANA RAKYAT MALAYSIA TERUTAMA KAUM HANTU YANG MEMANGIL KELINGGGG..TERIKUT PERASAAN WALAUPUN CUKUP MATANG MASIH LAGI BIADAP KURANG AJAR MEMANGIL SATU KAUM KELINGGGG....MANAKAH PERGINYA SIFAT MEMANGIL TUHAN BELIAU.....,MANUSIA SATU SAHAJA CUMA PERASAAN BERBEZA BIAR KAMU ANAK ALLAH YANG LAIN BINATANG....AWAK NAK JADI TUHAN KEPADA SIAPA ? TOLONG AWAS APABILA MEMBERI KOMEN KITA JUGA BOLEH IKUT.........

    ReplyDelete
  16. Maaf nak cakap, sejak kes ni. saya jadi takut walau memandang wajah mereka. tengah makan, bila tengok wajah mereka saya terus tidak berselera. Teringatkan apa dah terjadi pada arwah Sosilawati. Sejak akhir-akhir ini, apa kebaikan yang mereka buat pada saya, kadang2 saya tak minta tolong pun, mereka tolong saya. Bagi saya mereka sekadar berlakun.Macam pembunuh ni berlakun baik pada semua orang. Saya benci dan takut pada mereka. Tolonglah saya.

    ReplyDelete

Setelah membaca artikel di atas, tinggallah sedikit komen, supaya kita dapat berbincang mengenai isu tersebut dan berikan komen yang berkaitan dengan artikel di atas sahaja.

* Gunakan nama sebenar atau nama panggilan anda.

* Elakkan dari mengunakkan nama Anonymous.
* Jika anda tidak tahu cara mengunakkan nama anda, ikut langkah berikut :

- Klik pada kotak di sebelah 'Comment as'
- Klick pada 'Name/URL' selepas tu isi nama anda, URL jika ada sahaja.
- Kemudian klik pada 'Continue' dan anda boleh terus menulis komen.

* Sila guna bahasa yang sopan dan berhemah ketika menulis komen.
* Hindari drpd menyentuh tentang sensitiviti individu, agama & perkauman.
* Segala komen yang ditulis atas tanggungjawab dan risiko anda sendiri.


- HARAP MAKLUM -