Ganjaran Hadiah Dan Wang Tunai Untuk Anda.

Dapatkan hadiah-hadiah menarik & wang tunai di sini. Daftar Segera. Berbaloi! [Klik Di Sini]

Berminat nak dapatkan Galaxy W
? [KLIK DI SINI]

Anda ingin peluang memenangi MPV? [KLIK DI SINI]


Followers

Benarkah sokongan terhadap UMNO Perlis semakin berkurangan?

Ahli PAS Yang Biadap. Mempersendakan Tun M, Apabila Beliau Tidak Sihat.

Betapa biadapnya ahli² dari sebuah parti yang mengunakan nama islam. Mempersendakan Tun M apabila beliau dimasukkan ke hospital. Sebagai seorang islam, kita perlu mendoakan kebaikkan untuk seseorang. Tapi apa dah jadi dengan ahli PAS ni?


adie79
Koperal
Koperal


Joined: Dec 17, 2009
Posts: 604
PostPosted: Sat Oct 02, 2010 3:27 pm    Post subject: doa cepat mati Reply with quote

mari kita pakat2 doa supaya che det mati cepat2

wap neraka dah lama nak bakar dia...kerana mulutnya yang jelas menghina hukum hudud...hukum primitif katanya

orang yang mengatakan kalau nak makan sup tangan sila datang kelantan...kalau korang nak tahu...MENATANG CHE DET CELAKA LAKNAT nilah orangnya

muda2 tak nak mampos...tua2 menyusahkan Islam
Kurang ajar dan memang dah takde akhlak. pakai nama islam tapi perangai macam XXXX! apa  pula kata dorang kalau nik ajis pulak yang sakit ? KLIK SINI

Sumber GAP

Tun M Dimasukkan Ke Hospital

Mantan Perdana Menteri Malaysia, Tun Dr.Mahathir Mohammad telah dimasukkan ke sebuah hospital di Melbourne kerana kesihatannya yang semakin meruncing. Itu yang dilaporkan oleh Berita Radio Klasik Nasional pukul 3.00 petang tadi. Tun Mahathir berada di Melbourne semenjak beberapa hari lepas untuk berucap dalam satu acara yang dianjurkan oleh Kelab UMNO Melbourne.

Salah seorang pembantunya menjelaskan bahawa Tun Dr.Mahathir Mohammad dimasukkan ke hospital di Melbourne itu kerana BATUK dan SELESEMA.

Semoga Mantan Perdana Menteri yang disayangi lawan dan kawan ini, dikurniakan Allah Taala kesihatan yang berpanjangan serta keselamatan yang berkekalan. Masih ramai yang menanti-nanti ucapannya yang cukup menarik sekalipun dia sudah tidak bergelar Perdana Menteri Malaysia lagi.