Ganjaran Hadiah Dan Wang Tunai Untuk Anda.

Dapatkan hadiah-hadiah menarik & wang tunai di sini. Daftar Segera. Berbaloi! [Klik Di Sini]

Berminat nak dapatkan Galaxy W
? [KLIK DI SINI]

Anda ingin peluang memenangi MPV? [KLIK DI SINI]


Followers

Benarkah sokongan terhadap UMNO Perlis semakin berkurangan?

Paderi Lembut Hina Agama Islam.

Paderi Benjamin Si Bodoh
Seorang Paderi, Benjamin Stephen (gambar sebelah) di dalam sebuah video klip didapati menghina Islam dan Nabi Muhammad pada sebuah ceramahnya dipercayai di Kuching, Sarawak baru-baru ini. Paderi Benjamin Stephen yang hina Islam dipercayai merupakan seorang islam murtad yang berasal dari Pontianak, Indonesia dan merupakan pendakwah Kristian.

Video itu yang sebelum ini tersebar luas di internet dan Laman Facebook, sedang disiasat oleh Suruhanjaya Komunikasi dan Multimedia (SKMM) di bawah Seksyen 233 Akta Komunikasi dan Multimedia. Video ini yang menyesatkan lagi menghina ini akan disiasat oleh pihak berkuasa lain, dan pihak berkuasa berharap agar jika terdapat sebarang saksi dan responden lain sila turut membuat laporan mengenai video klip tersebut.

Antara dakwaan mengarut Paderi Benjamin Stephen itu ialah dimana beliau mengatakan bahawa Nabi Muhammad itu adalah seorang Pedophiliac apabila mengahwini isteri baginda, Aisyah. Beliau mengaku bahawa sebagai seorang melayu, beliau diminta menjauhi anjing kerana disebabkan malaikat dalam islam takut kepada anjing dan buta apabila malam.

Kepada sesiapa yang belum tengok lagi video tu, sila lihat video dibawah, Pasti menyirap darah bila lihat paderi tu hina gila-gila Al-Quran dan Rasulullah. Harap pihak Kementerian Dalam Negeri dan Polis jangan jadi bacul kali ini, Ambil tindakan segera, ini bukan lagi isu perkauman tapi ini isu kurang ajar dan hina agama Islam.


AC Mizal Dapat Gelaran Dato'?

Jenguk jenguk ja blog hiburan, kebanyakkan isunya pasal Ac Mizal dapat anugerah Dato'. Kalau nak diikutkan, orang yang dapat anugerah atau gelaran Dato' ni mesti orang yang ada sumbangannya. Bukan senang nak dapat gelaran ni, YB² yang dah lama berkhidmat pada rakyat pun masih ada yang belum menerima gelaran ni. 

Seperti yang kita sedia maklum, Sultan Pahang adalah sultan paling pemurah dalam memberikan darjat kebesaran bergelar Dato' ini. Tapi tertanya-tanya la jugak, apa la agaknya kriteria sehingga melayakkan AC Mizal menerima anugerah tu? Kalau tengok berdasarkan sumbangan²nya, macam tak ada apa² ja selain kerjayanya sebagai seorang artis. Apa sumbangan dia dalam industri dan untuk negara?

Kalau berfikir secara positif, mungkin jugak la anugerah itu diberikan kepadanya sebagai artis yang berjaya di dalam perniagaan. AC Mizal yang juga merupakan pengurusi AC Konsortium Sdn Bhd sudah berjaya dengan perniagaan gelangnya serta kejayaan²nya dalam membantu ramai orang menjadi kaya.

Apa-apa pun, tahniah dan syabas kepada AC Mizal kerana sudah bergelar Dato'. Semoga dengan gelaran Dato' ini akan menjadikan AC lebih berjaya.