selamat datang 01 Pictures, Images and Photos

Ganjaran Hadiah Dan Wang Tunai Untuk Anda.

Dapatkan hadiah-hadiah menarik & wang tunai di sini. Daftar Segera. Berbaloi! [Klik Di Sini]

Berminat nak dapatkan Galaxy W
? [KLIK DI SINI]

Anda ingin peluang memenangi MPV? [KLIK DI SINI]


Followers

Benarkah sokongan terhadap UMNO Perlis semakin berkurangan?

Pegawai Khas Anwar, Rahimi Othman Buat Laporan Polis Dakwa Dipaksa Buat SD

Rahimi Othman Pegawai Khas Anwar Ibrahim yang menggantikan tempat Nik Nazmi Ahmad,  telah membuat laporan di Ibu Pejabat Polis Daerah Klang bahawa beliau telah dipaksa oleh orang Anwar supaya membuat dua akuan bersumpah yang dipercayai ada kaitan dengan perbicaraan liwat terhadap Datuk Seri Anwar Ibrahim yang sedang berjalan sekarang.

Sidang akhbar itu sepatutnya diadakan di restoran Lotus di Klang pada jam 4 petang hari ini, tetapi kemudiannya dibatalkan ekoran kemunculan kumpulan tersebut.

Rahimi memberitahu wartawan bahawa dia telah membuat laporan polis di ibupejabat polis daerah Klang pada jam 2 petang ini berhubung dua akuan sumpah (SD) yang dibuat pada 2008.

Rahimi Othman merupakan orang yang bertanggungjawab memperkenalkan dan membawa Saiful Azlan Bukhari, seorang lagi mangsa liwat Anwar Ibrahim masuk dan kemudian bekerja dengan Anwar Ibrahim.

9 comments:

  1. ada member kata sbb nak PRK Galas...
    ambo jawab sbb ANUwar kaki jubur... haha

    ReplyDelete
  2. bang nuar..bang nuar...!!!

    ReplyDelete
  3. Memae la kaki jubor...dulu keno racun pung racun ARSEnic. Lepah tu ado pulok ASS-ASS-IN nok bedil dio...buak parti namo hok mulo pung ADIL...ado dubur ia liwat...

    ReplyDelete
  4. ala..isu ni org dah leh dpt hidu..jenis nate mcm 2 mmg la..time ngundi baru naik..org bayar trus mengaku dan melakukan fitnah..2 la sikap org yg tiada agama..politk yg chicky dmainkan oleh pembeli rahimi aka parti b*

    ReplyDelete
  5. serentak semua blogger pro UMNO bukak cerita nih...mesti info dikeluarkan dari satu sumber yg sama iaitu UMNO dgn niat jahat.Cerita sebenarnya laporan polis dibuat telah diselewengkan.Jangan percaya bulat2 maklumat dari blogger2 spt ini.Anda akan disoal di akhirat kelak kerna menyebarkan fitnah.Harap maklum.

    ReplyDelete
  6. bang nuar high taste..suka yg ensem2 erk...huhuhu

    ReplyDelete
  7. adoi kesian la... kan dh jadi fitnah.. DIA BUAT LAPORAN POLIS ATAS DUA AKUAN SUMPAH YANG DIKATAKAN TIDAK TEPAT PADA 2008... bukan mangsa liwat lagi.. pastu PC pun tak jadi buat.. polis klang pun tak bagi komen.. mana hgpa dapat berita baguih ni... KESIAN PERKASA.. konon nak cepat la zaman internet ni.. hihi

    ReplyDelete
  8. Saya harap sangat kita semua tidak menokok tambah dan memulakan isu2 yang tidak pasti, elakkan memfitnah. Cubalah jadi orang yang ikhlas dan benar - kepada diri sendiri kepada orang lain danpaling penting kepada Tuhan. Besok dalam kubur macam mana nak jawap ni semua?

    ReplyDelete

Setelah membaca artikel di atas, tinggallah sedikit komen, supaya kita dapat berbincang mengenai isu tersebut dan berikan komen yang berkaitan dengan artikel di atas sahaja.

* Gunakan nama sebenar atau nama panggilan anda.

* Elakkan dari mengunakkan nama Anonymous.
* Jika anda tidak tahu cara mengunakkan nama anda, ikut langkah berikut :

- Klik pada kotak di sebelah 'Comment as'
- Klick pada 'Name/URL' selepas tu isi nama anda, URL jika ada sahaja.
- Kemudian klik pada 'Continue' dan anda boleh terus menulis komen.

* Sila guna bahasa yang sopan dan berhemah ketika menulis komen.
* Hindari drpd menyentuh tentang sensitiviti individu, agama & perkauman.
* Segala komen yang ditulis atas tanggungjawab dan risiko anda sendiri.


- HARAP MAKLUM -