selamat datang 01 Pictures, Images and Photos

Ganjaran Hadiah Dan Wang Tunai Untuk Anda.

Dapatkan hadiah-hadiah menarik & wang tunai di sini. Daftar Segera. Berbaloi! [Klik Di Sini]

Berminat nak dapatkan Galaxy W
? [KLIK DI SINI]

Anda ingin peluang memenangi MPV? [KLIK DI SINI]


Followers

Benarkah sokongan terhadap UMNO Perlis semakin berkurangan?

Paderi Lembut Hina Agama Islam.

Paderi Benjamin Si Bodoh
Seorang Paderi, Benjamin Stephen (gambar sebelah) di dalam sebuah video klip didapati menghina Islam dan Nabi Muhammad pada sebuah ceramahnya dipercayai di Kuching, Sarawak baru-baru ini. Paderi Benjamin Stephen yang hina Islam dipercayai merupakan seorang islam murtad yang berasal dari Pontianak, Indonesia dan merupakan pendakwah Kristian.

Video itu yang sebelum ini tersebar luas di internet dan Laman Facebook, sedang disiasat oleh Suruhanjaya Komunikasi dan Multimedia (SKMM) di bawah Seksyen 233 Akta Komunikasi dan Multimedia. Video ini yang menyesatkan lagi menghina ini akan disiasat oleh pihak berkuasa lain, dan pihak berkuasa berharap agar jika terdapat sebarang saksi dan responden lain sila turut membuat laporan mengenai video klip tersebut.

Antara dakwaan mengarut Paderi Benjamin Stephen itu ialah dimana beliau mengatakan bahawa Nabi Muhammad itu adalah seorang Pedophiliac apabila mengahwini isteri baginda, Aisyah. Beliau mengaku bahawa sebagai seorang melayu, beliau diminta menjauhi anjing kerana disebabkan malaikat dalam islam takut kepada anjing dan buta apabila malam.

Kepada sesiapa yang belum tengok lagi video tu, sila lihat video dibawah, Pasti menyirap darah bila lihat paderi tu hina gila-gila Al-Quran dan Rasulullah. Harap pihak Kementerian Dalam Negeri dan Polis jangan jadi bacul kali ini, Ambil tindakan segera, ini bukan lagi isu perkauman tapi ini isu kurang ajar dan hina agama Islam.


15 comments:

  1. Tak lama lagi mampus la ni

    ReplyDelete
  2. dia x habiskan baca surah al-Fatihah...sbb kalu habis baca dgn makna sekali nanti dia yg akan disoal balik & terkedu sbb x tau nak jwb apa...saya sambungkan/habiskan apa yg dia baca
    "....tunjukkan kami jalan yang lurus (benar)...yakni jalan yg telah Engkau berkan kpd org (yg beriman) sblm kami...bukan jalan bagi mereka yang Engkau murkai dan bukan jalan bagi mereka yang sesat....Amin"

    ReplyDelete
  3. si paderi benjamin ni mmg dh melampau. setlh menonton klip video t'sebut mmg mendidih darah dibuatnya. menghina agama islam n sensentiviti org melayu islam. semuga pihak berkuasa khususnya KDN mengambil tindakan tegas.

    sy amat dgn sdr mahathir mansor. si paderi benjamin laknatullah ni cuba nak menunjukkan kefasihannya membaca surah al-fatihah tp tak habis. sbb apa? sila rujuk komen sdr mahathir mansor.

    ReplyDelete
  4. anak haram ni..neraka jahanammm la koo!!!

    ReplyDelete
  5. harap si mamat ni diambil tindakkan sewajarnya coz ucapan menghina agama islam.. agar tiada lagi yg berani berkata sperti ini kelak..

    ReplyDelete
  6. 1.Nampak sangat dia tidak tau apa yg dia ckp ttg Islam..a stupid man trying to show he know everything but he know nothing.
    2.Sgt setuju dgn Mahathir Mansor,baca surah itu sampai hbs.Kalau bc sekerat sj sama la jg mcm si benjamin tu pakai baju tapi xpakai sluar...itu org yg ada masalah mental.
    3.Pihak berkuasa MESTI mengambil tindakan tegas dengan segera.Perbuatan ini dikira telah menghina Islam dan org Melayu.Jgn berlembut bila bhadapan dgn isu2 yg sebegini.

    ReplyDelete
  7. Jumpa puak2 nie hampa pakat tanya satu soalan saja...suruh depa tunjuk dlm kitab injil depa tu tang mana Nabi Isa (Jesus) suruh depa sembah dia.....

    ReplyDelete
  8. kada yng berkenaan..buat aje repot..mcm mana tindakan hendak diambil jika tiada repot dibuat..itupun kalau handak diambil tindakan mengikut undang-undang

    ReplyDelete
  9. biadap harap2 pihak yang bertanggungjawab ambil tindakan secepat mungkin..

    ReplyDelete
  10. patut diambil tindakan secepat mungkin...
    kerajaan kena bersikap adil dan tegas terhadap semua orang yang mencerca mana2 agama. apakah tindakan yang telah diambil oleh kerajaan terhadap Kogulalji yang buat perkara yang sama beberapa tahun sebelum ni?

    ReplyDelete
  11. paderi bapok yang bodoh....

    ReplyDelete
  12. astafirulah hala'zim..tlg la tangani perkara ni dgn sgra ye..

    ReplyDelete

Setelah membaca artikel di atas, tinggallah sedikit komen, supaya kita dapat berbincang mengenai isu tersebut dan berikan komen yang berkaitan dengan artikel di atas sahaja.

* Gunakan nama sebenar atau nama panggilan anda.

* Elakkan dari mengunakkan nama Anonymous.
* Jika anda tidak tahu cara mengunakkan nama anda, ikut langkah berikut :

- Klik pada kotak di sebelah 'Comment as'
- Klick pada 'Name/URL' selepas tu isi nama anda, URL jika ada sahaja.
- Kemudian klik pada 'Continue' dan anda boleh terus menulis komen.

* Sila guna bahasa yang sopan dan berhemah ketika menulis komen.
* Hindari drpd menyentuh tentang sensitiviti individu, agama & perkauman.
* Segala komen yang ditulis atas tanggungjawab dan risiko anda sendiri.


- HARAP MAKLUM -