Ganjaran Hadiah Dan Wang Tunai Untuk Anda.

Dapatkan hadiah-hadiah menarik & wang tunai di sini. Daftar Segera. Berbaloi! [Klik Di Sini]

Berminat nak dapatkan Galaxy W
? [KLIK DI SINI]

Anda ingin peluang memenangi MPV? [KLIK DI SINI]


Followers

Benarkah sokongan terhadap UMNO Perlis semakin berkurangan?

PANAS & PENDEDAHAN: Akhirnya Video Seks Tersebar. SAKSIKAN!!!


video


Amacam? Apa komen anda semua? Jom komen pada ruangan komen di bawah. Boleh kita buat penilaian bersama. :D

28 comments:

  1. muka sama. tapi badan mcm tak sama. hanya dia saja yg mengetahui..

    ReplyDelete
  2. buncitnya anwar...

    ReplyDelete
  3. Hanya Dia Yang Maha Mengetahui..~

    ReplyDelete
  4. macam sama..tapi sama la... tanya CSI

    ReplyDelete
  5. tengok gaya jalan, komfom bukan Anwar

    ReplyDelete
  6. kompom anuwar la....kalau sape2 kata buksn anwar die tu anak luar nikah...

    ReplyDelete
  7. perempuan tu pelacur ke?...mcm x biasa melacur je??...wakaka

    ReplyDelete
  8. Harap maklum semua, tgk pada minit yg ke 1:17, boleh lihat jelas memang bukan Anwar Ibrahim. Aku berani confirm bukan Anwar

    ReplyDelete
  9. definitely not annuar...the stomach is too pport bellied....anwar's stomach is flat

    ReplyDelete
  10. kalau kita lihat kalau anuar nk main dgn pempuan tu kenapa lak hehulu kehilir kedua2 lelaki tu mcam ada sesuatu pastu lak pempuan tu macam tgu arahan je !setahu aku la kalau ki nk main ni kita belasah je tk tgu dah nk tukar2 tuala la pulak betul tk ?

    ReplyDelete
  11. hanya Tuhan yg tahu..macam tp siapa kita utk menilai...Ya Allah jauhkan sy dr dosa fitnah dan memfitnah...

    ReplyDelete
  12. CSI ...


    sekali tgk dah tau dah sapa dia..perut kita lepas mkn dgn tgh lapaq lain lagi satu video ni mungkin dah lama...perut masa tu buncit..sebbb makan tom yam dulu hheheh..tapi aku rasa org yg video ni pun muka sama so kawan mkn kawan la...

    ReplyDelete
  13. CSI ..

    klu org lain tak tau la...sapa nk mengaku kita suruh pompuan tu kwn cam...lelaki sorang tu muka sama ja dgn geng T..rasa nyer klu dia berckp pun kot betul sebb dia ada kat situ...cecite cecite kita bakor je bilik tu sapa setuju angkat tangan mcm saya...

    ReplyDelete
  14. hello cb...kalo aku kata bukan anwar..maknanya aku nie anak luar nikah ker?ko pakai lah otak..jgn pakai taip dan ikut napsu bodoh ko tur...video bole diubah masa..waktu..tarikh..dan rupa org dalam tur...

    ReplyDelete
  15. bukan anwar lah , itu penyamaran yang diadakan oleh trio T

    ReplyDelete
  16. "hello cb...kalo aku kata bukan anwar..maknanya aku nie anak luar nikah ker?ko pakai lah otak..jgn pakai taip dan ikut napsu bodoh ko tur...video bole diubah masa..waktu..tarikh..dan rupa org dalam tur...
    April 4, 2011 10:22 AM "

    what is your basic in video editing? video edting x sama lah ngan photo?

    ReplyDelete
  17. alah...
    mari suma warga malaysia kita berdoa kpd allah..
    sapa yg salah kubur x terima...bila kubur x terima..mana tpt nak letak..x kan nak wat piramid kot..setuju x??
    kalu ramai2 rakyat malaysia berdoa..
    x mustahil kan allah makbulkan doa..

    ReplyDelete
  18. Siapa pun lelaki di atas hanya Allah, si pelaku dan keluarga serta teman rapat yang mengtahuinya...bahkan jika diambil DNA sekalipun waima video klip tersebut berwarna sekalipun, jika penafian terus-menerus dibuat...siapalah yang akan percaya...orang pertama yang perlu menerima hakikat dan membuat pendedahan adalah isteri dan keluarga si pelaku terbabit. Dengan izin Allah, keadilan akan diletakkan pada tempatnya

    ReplyDelete
  19. Kompom bukan DSAI sapa kata DSAI dia tu berzina dengan mak dia.Sekian wassalam jangan marah ye nanti kena jual.

    ReplyDelete
  20. NAPER JANGGUT XDAK BRO....ANWAR KAN ADA JANGGUT...TENGOK BETUI2...ha2...depa lupa buh janggut da....xkan anwar boleh tanggal janggut kot...
    geng2 bn boleh la tgk semula vdeo tu. NTAH2 DATUK ESKAY....DIA PUN MCM ANWAR JE MUKA...xdak janggut...ha3

    ReplyDelete
  21. Hanya Dia Yang Maha Mengetahui..~

    ReplyDelete
  22. Dilihat byk kali...80% adalah anuar. Cuba tgk frame by frame...1 saat video ni ada 25 frame....perhatikan setiap satu frame tu...mmg boleh jelas nampak lelaki itu adalah dia. Imej tu boleh kita semua lihat dan ada byk imej dihasilkan dari video tu.....Kesian la anuar hehehe....Kasihan juga pada Kak Wan Azizah...
    Tu la...degil anuar ni..dari dulu dah pesan, bersara dar politik....dia nak juga lawan cakap kawan kawan dia...sudahnya....ni lah jadinya....

    ReplyDelete
  23. He is not ANWAR IBRAHIM.

    ReplyDelete
  24. saya tak lihat video tu...tapi harus ingat .....perut lelaki yang pakai baju n seluar memang segak memandang....tapi apabila semua terbuka,baru lah nampak perut yang buncit.

    ReplyDelete
  25. mana ada orang yang nak berzina ambik gambar sendiri , Dato askey ni dah buat tuduhan palsu , dan kata nya dia ada dalam gambar tu dan walaupun pun bukan DSAI yang ada disana , polis patut ambil tindakan atas datuk askey tu sebab atas kesalahan ambil gambar lucah /

    ReplyDelete
  26. banyakla video orang berzina rakam sendiri la ni..
    yg ni spycam/hidden cam namanya...........

    ReplyDelete
  27. dunia akhir zaman... fitnah dah macam surat khabar... itu yang selalu manusia2 akhir zaman percaya..

    ReplyDelete
  28. comment nya :

    1.mana anuar tak nampak pun??.

    2.video ny gmbr xda warna?,gambar pun tak jelas susuh nak cam.

    3.knpa perlisblog post kn vedio ni?.pendedahan ni untuk apa?.adakah untuk menyeru rakyat supaya membencikan seseorang itu,atau sebaliknya?.

    4.ingatlah Allah itu maha melihat..tak baik kita buruk-burukkan org lain..Biarlah Allah sahaja yang mengadili hambanya ya..wassalam :)

    ReplyDelete

Setelah membaca artikel di atas, tinggallah sedikit komen, supaya kita dapat berbincang mengenai isu tersebut dan berikan komen yang berkaitan dengan artikel di atas sahaja.

* Gunakan nama sebenar atau nama panggilan anda.

* Elakkan dari mengunakkan nama Anonymous.
* Jika anda tidak tahu cara mengunakkan nama anda, ikut langkah berikut :

- Klik pada kotak di sebelah 'Comment as'
- Klick pada 'Name/URL' selepas tu isi nama anda, URL jika ada sahaja.
- Kemudian klik pada 'Continue' dan anda boleh terus menulis komen.

* Sila guna bahasa yang sopan dan berhemah ketika menulis komen.
* Hindari drpd menyentuh tentang sensitiviti individu, agama & perkauman.
* Segala komen yang ditulis atas tanggungjawab dan risiko anda sendiri.


- HARAP MAKLUM -