Ganjaran Hadiah Dan Wang Tunai Untuk Anda.

Dapatkan hadiah-hadiah menarik & wang tunai di sini. Daftar Segera. Berbaloi! [Klik Di Sini]

Berminat nak dapatkan Galaxy W
? [KLIK DI SINI]

Anda ingin peluang memenangi MPV? [KLIK DI SINI]


Followers

Benarkah sokongan terhadap UMNO Perlis semakin berkurangan?

Pengakuan Lelaki BODOH Yang Mengaku Dirinya "GAY"



Azwan Ismail, 32 seorang jurutera, penyair & penulis merupakan salah seorang peserta kempen Seksualiti Merdeka yang menyokong individu yang memilih untuk hidup sebagai "gay", "lesbian" dan sebagainya. Kempen tersebut mendapat sokongan daripada pergerakan
It’s Get Better Project.

Dalam video ini, Azwan Ismail mengaku bahawa dirinya gay dan bangga dengan slogannya "Saya Gay, Saya OK".

Di sini aku tidak mahu menulis panjang tentang hukum atau implikasi perbuatan pemuda jahil ini. Semua orang tahu kisah Nabi Lut, hukum mengamalkan homoseksual, dan bahana yang bakal diterima oleh orang yang melanggar fitrah dan norma manusia.

Pesan aku pada lelaki ni, bertaubat la sebelum terlambat..!!

Videonya :-
video
Sumber : Pejuang Maya

* Apa kebodohnya mamat ni. sampai dah tak tahu hukum mengamalkan homoseksual. Ni lah manusia yang paling bodoh dalam dunia ni, yang bangga mengaku dirinya GAY. Memang dasar Al-Juburi. BODOH!!!

6 comments:

  1. Gay terbaik sepanjang zaman, Aku nak sepak muka hang.

    ReplyDelete
  2. macam haram.. kalau aku jumpe tepi jalan aku sepak haramjadah nih..

    ReplyDelete
  3. mana2 agama dalam dunia mengharamkan homo ni .. jgn halalkan yg haram dan haramkan yg halal .. jika ini berkaitan isu rohani .. kita kene terima dan buat sebaiknya mcm org2 oku yg terima kekurangan diri ke side yg betol dan POSITIF .. jgn terpengaruh dgn bisikan iblis .. salam

    ReplyDelete
  4. Dosa Peringkat Keempat..

    Seseorang itu akan membuat dosa, bangga dengan perbuatannya dan mula MEMANDANG HINA ATAS KEBAIKAN ATAU KEBAJIKAN... Pada peringkat ini orang tersebut mula mencabar Al-Quran, Hadis & Sunnah kerana sifat sombong, bongkak dan riak sudah sepenuhnya menguasai diri..

    Oleh itu hendaklah kita sentiasa berkira-kira tentang perbuatan kita setiap hari dan cepat cepat bertaubat atas kesilapan atau perbuatan kita yang berdosa dan masuklah kita di kalangan orang orang yang bertaqwa disisi Allah..

    Seseorang sahabat pernah bertanya kepada Rasullullah, "Wahai Rasulullah akan adakah orang yang menyeru kearah kejahatan dan dosa setelah datangnya islam yang lengkap ini." Rasullullah menjawab," Ia, memang akan ada pendakwah neraka di akhir zaman setelah datang islam yang lengkap." Sahabat bertanya, "Wahai Rasulullah apa yang perlu aku lakukan sekiranya aku bertemu zaman itu dan pendakwah neraka tersebut. "Rasulullah menjawab, Hendaklah kamu cari ulama ulama benar (ulama pewaris nabi) dan berpeganglah kamu kepadanya dan jangan sekali kali kamu lepas darinya.

    ReplyDelete
  5. Aku kalau jumpa mamat ni memang aku sepak kat muka dia, yakin pala hotak hang. Kawan2 jom kita boh penyepak sorang sedaih

    ReplyDelete

Setelah membaca artikel di atas, tinggallah sedikit komen, supaya kita dapat berbincang mengenai isu tersebut dan berikan komen yang berkaitan dengan artikel di atas sahaja.

* Gunakan nama sebenar atau nama panggilan anda.

* Elakkan dari mengunakkan nama Anonymous.
* Jika anda tidak tahu cara mengunakkan nama anda, ikut langkah berikut :

- Klik pada kotak di sebelah 'Comment as'
- Klick pada 'Name/URL' selepas tu isi nama anda, URL jika ada sahaja.
- Kemudian klik pada 'Continue' dan anda boleh terus menulis komen.

* Sila guna bahasa yang sopan dan berhemah ketika menulis komen.
* Hindari drpd menyentuh tentang sensitiviti individu, agama & perkauman.
* Segala komen yang ditulis atas tanggungjawab dan risiko anda sendiri.


- HARAP MAKLUM -