selamat datang 01 Pictures, Images and Photos

Ganjaran Hadiah Dan Wang Tunai Untuk Anda.

Dapatkan hadiah-hadiah menarik & wang tunai di sini. Daftar Segera. Berbaloi! [Klik Di Sini]

Berminat nak dapatkan Galaxy W
? [KLIK DI SINI]

Anda ingin peluang memenangi MPV? [KLIK DI SINI]


Followers

Benarkah sokongan terhadap UMNO Perlis semakin berkurangan?

Wira PERKASA Malaysia Gegarkan Namewee Malam Ini.

Maklumat terbaru dari rakan blogger Gomo, malam ini di satu lokasi rahsia, "Wira² Perkasa Malaysia" dan disertai dengan Ngo Ngo Melayu yang lain sedang bersiap sedia bagi mengegarkan si Namewee jahanam yang akan membuat satu pelancaran Album Menghina Malaysia bertempat di Dewan Chiness Asembely Hall KL! Mereka akan berarak sebentar lagi. Ayuh kita beri sokongan padu buat "Wira² Perkasa Malaysia" dan beberapa NGO lain bagi menentang si jahanam ini.

8 comments:

  1. hidup melayu. hidup perkasa!!!

    ReplyDelete
  2. jahanam si babi Namewee

    ReplyDelete
  3. /// kontek pekida laa.. kasi potong ini budak

    ReplyDelete
  4. bodoh manewee ni..nak kena kutip agaknye..

    ReplyDelete
  5. DEMI BANGSA.NEGARA DAN MARUAH AGAMA ISLAM...AKAN KU SERAH JIWA DAN RAGA UNTUK MEPERTAHANKAN BANGSA,NEGARA DAN MARUAH AGAMA ISLAM...JIKA PERLU KU ANGKAT SENJATA UNTUK MENGAJAR SI CINA YANG BONGKAK AKAN KU LAKSANAKAN...AYUH BANGSAKU MARILAH SESAMA KITA MEMPERTAHANKAN BANGSA.NEGARA DAN MARUAH AGAMA ISLAM...HINGGA KE TITISAN DARAH TERAKHIR JIKA PERLU....

    ReplyDelete
  6. papoi pi kt ag laa manaweee bodo nihh..x reti aq sebot nama bodo nih..! benci tgk muka ko !!

    ReplyDelete
  7. Racist or what..aku x kira...bILA ADA BANGSA DAN AGAMA LAIN MENGhina islam dan melayu...satria biru akan di line depan...BETAPA BANGSATNYA BANGSA PENUMPANG YANG DAH RAIH kemewahan dan kehidupan DIMALAYSIA NI MENghina negARA sENDIRI...Tindakan yang bODOH LAGi bangANG yanG DILAKUKAN oleh CINa banGANg Ni..x pernh BesyukuR dan trima Kasih pada negARa YANg bNyAk MemBeri JaSa padA DIRI dia dan kELuARgA dia...BodoH...!!!

    ReplyDelete
  8. Cina datang ke negara malaysia kerana pembangunan.utk ekonomi dan kemajuan.kenapa sbb pm dulu n british bagi kami ni melayu hak bumiputra?sbb cina dah ada part utk malaysia.nak apa lagi.bangunan bangsa korang dah banyak.korang dapat projek.koramg mintak naik taraf dari pelombong kepada kerakyatan pm bagi.xcukup lagi?disebabkan tu lahorg melayu ada hak bumiputera.termaktub dalam perlembagaan,TIDAK BOLEH DISEBUT SECARA TERBUKA.atau ISA.tapi namewee ni melqmpau sangat.dah buat lagu condemn negara sndiri.kata Azan mcm ayam berkokok,mcm RnB,mcm alarma jam.apa motif dia sebenanyeee?sebab tu melayu marah.aku marah.pastu dah takut trus declare anti-racism.hahaha nameweee.shame on u.please be gentle.suma bangsa racist.jangan kata tak.cuba fahami maksud racist dan jenapa kena racist.if u wanna declare a war.come n get us.

    ReplyDelete

Setelah membaca artikel di atas, tinggallah sedikit komen, supaya kita dapat berbincang mengenai isu tersebut dan berikan komen yang berkaitan dengan artikel di atas sahaja.

* Gunakan nama sebenar atau nama panggilan anda.

* Elakkan dari mengunakkan nama Anonymous.
* Jika anda tidak tahu cara mengunakkan nama anda, ikut langkah berikut :

- Klik pada kotak di sebelah 'Comment as'
- Klick pada 'Name/URL' selepas tu isi nama anda, URL jika ada sahaja.
- Kemudian klik pada 'Continue' dan anda boleh terus menulis komen.

* Sila guna bahasa yang sopan dan berhemah ketika menulis komen.
* Hindari drpd menyentuh tentang sensitiviti individu, agama & perkauman.
* Segala komen yang ditulis atas tanggungjawab dan risiko anda sendiri.


- HARAP MAKLUM -