Ganjaran Hadiah Dan Wang Tunai Untuk Anda.

Dapatkan hadiah-hadiah menarik & wang tunai di sini. Daftar Segera. Berbaloi! [Klik Di Sini]

Berminat nak dapatkan Galaxy W
? [KLIK DI SINI]

Anda ingin peluang memenangi MPV? [KLIK DI SINI]


Followers

Benarkah sokongan terhadap UMNO Perlis semakin berkurangan?

Suspek Utama Kes Sosilawati Dakwa Ditumbuk, Mahu Buat Aduan.

Suspek utama kes pembunuhan Datuk Sosilawati Lawiya dan tiga individu lain, mendakwa polis menumbuk, menendang dan memaksa menandatangani dokumen tanpa kerelaan.

Tiga peguam yang mewakili suspek dan adiknya, kedua-duanya juga peguam berjaya menemui klien mereka untuk pertama kali di Ibu Pejabat Polis Kontinjen Kuala Lumpur Khamis lalu. Mereka sampai pada jam 3 petang ditemani isteri suspek yang mendapat kebenaran bertemu suami mereka.

Peguam DP Vijandran dan Ravi Nekoo memberitahu media, suspek berusia 41 tahun itu mendakwa dikasari polis selepas mereka bertemu selama 30 minit. "Suspek mendakwa dipukul dengan getah paip, ditumbuk di muka dan ditendang sehingga memudaratkan tulang belakang," kata Vijandran, menambah suspek belum menerima bantuan perubatan berikutan kecederaannya.

Suspek utama itu juga mendakwa dipaksa menandatangani dokumen tanpa kerelaannya. Vijandran berkata, mereka akan membuat laporan polis mengenai hal itu esok. "Klien saya mendakwa mereka tidak terlibat langsung (dengan pembunuhan itu) mereka disiasat dan tidak bersalah. "Bagaimanapun, mereka bersedia memberi sepenuh kerjasama kepada polis tetapi berharap dilayan dengan lebih adil pada masa yang sama," kata Vijandran.

Sementara itu, isteri suspek menemui suami mereka selama 10 minit dalam pengawasan ketat pihak polis. "Mereka tidak dibenarkan dekat dengan satu sama lain. Isteri-isteri mereka amat tenang sepanjang pertemuan," tambahnya. -tvs

* BANGSAT TAK KAN POLIS NAK BAGI NASI BERIANI KAT PENJENAYAH MASA DISIASAT! Siasat dengan mulut mana boleh jadi. Baru kena siasat dah macam macam.. Memang Dasar La Si Bangsat Ni..

26 comments:

  1. anak haram betul.. barua.... dah bunuh orang. pastu tak nak ngaku salah..

    ReplyDelete
  2. sialll.... last2 nanti terlepas... mcm haram ja..

    ReplyDelete
  3. tunggu apa lagi.. dah ada bukti..
    kasi gantung smpai mati depan org ramai , celaka! betapa hinannya kaum kita dibulan puasa di seksa bunuh dgn kejam...

    ReplyDelete
  4. Nak tunggu apa lagi ... nak lepaskan macam tu aje jusi B'coz dia kata dia tak bersalah, dan kononnya dibelasah polis Kita kena dengar macam tu aje ... Kalau dah keling keling juga... Putar belit macam Ular..

    ReplyDelete
  5. sekurang2nya suspek dah tunjuk sebahagian lokasi penting bukti..yang penting kerjasama!!

    ReplyDelete
  6. wah wah wah.. dah tunjuk lokasi. dah bagi kerjasama. pastu nak bebas camtu ja? kahkahkahkahka kelakar la..

    ReplyDelete
  7. Putar belit barua ni dh bermula..sama2lah kita lihat lakun sibangsat ni lepas ni..baru kena tumbuk...yg mereka tikam dan belasah sampai mati tu apa hal..depa ni 7% je, tp depa punya lagak mcm tanah melayu ni mak bapak datok nenek depa yg punya..kalo kita pakat ramai2 kasi tiup, melayang begitu saja depa ni..

    ReplyDelete
  8. Kalau tak terlibat mana mungkin polis boleh dapat maklumat sehingga bertemu dengan bahan bukti......kasi pecahhhhh

    ReplyDelete
  9. Bangsat pariya ni len pada bagi arsenik jer biaq mampuih terus

    ReplyDelete
  10. haram jadah punya PARIA.....

    ReplyDelete
  11. Mungkin si bangsat suspek tidak membunuh..tapi dia adalah si bangsat yg merancang...baru kene dgn getah paip dah tak tahan...dia tak pikir plak bila dia rodok Arwah dgn batang besi tu...

    ReplyDelete
  12. nak bg keling apa..bg tosey ke..mmg pukimak ..mmg sial...babi oukimak ini semua anjing hitam punya orang....kpala bapak ko la

    ReplyDelete
  13. mmg elok pon diorag kna tendang sampai cdera tulang blakang..yg depa bunuh n bakar org2 yg xb'salah tue nk kira cmna lak???diorang dok npak salah org ja,slh diri sdri wat xnpak ka??gila btoi..

    ReplyDelete
  14. manusia memang susah nk ngaku..ibrt meleps di tepi jaln wlau pn orng rmai nmpk..die x kn mengaku pnye.....dah la sush orng melayu nk jdi jtwn pmpuan plk tu...senang2 je die bnuh.. nk bgi kaum die je naik....boikot2

    ReplyDelete
  15. cilake punye keling parya...patutnya bunuh jer dulu dlm lokap tu...bicara sok kalu dah salah bunuh lagi hehe....

    ReplyDelete
  16. celaka babi punya parya.. klu ko x buat camna ko buleh tunjuk tempat2 ko buang mangsa.. kasi bakar itu parya... bodoh babi sial lahanat celaka pukimak kau..

    ReplyDelete
  17. pukimak betullah kes macam nie sepatutnya tak payah dibicarapun ... bakar hidup-hidup jer ... sial leeeee PARIA-PARIA DALAM MALAYA ... melayu dok diam jer nieee... PANASSS WOIIII PANASSS

    ReplyDelete
  18. x lpas sksaan dunia...sksaan akhirat itu...PASTI...!!!

    ReplyDelete
  19. owg yg da wt slh xkn ngaku slh nye..
    mcm haram!!!!

    ReplyDelete
  20. Kita2 yang dibawah ini merasakan betapa geramnya dengan keganasan KLING. Kawan2 kita yang diatas tu senyap jer. Takkan nak tunggu round kedua kling bermaharajalela.

    ReplyDelete
  21. haram jadah punya paria dah bunuh orang,ada bukti dah pun ..leh ckp kena pksa lgi..pooooraaah..pundik punya keling hitam..BAKAR JE HIDUP² JENIS NIE,kalu x lgi bermaharajalela...

    ReplyDelete
  22. Harap-harap mereka semua dibebaskan dan polis bagi tau bila tarikh utk dibebaskan.. Kita bawak mereka makan kenduri.. Sesiapa nak join sila beratur.. hehehehe

    ReplyDelete
  23. memang la diorang ni paria merangkap peguam yang memang terkenal dengan putar belit...silap2 bleh terlepas woo...harap polis siasat sepenuhnya...

    ReplyDelete
  24. ...payah benar ke nak bawak keling ni pergi ke Zoo Negara, pastu campakkan ke kolam yang ada buaya, takpun ke kandang rimau atau pun singa... payah sangat ke..?

    ReplyDelete
  25. kalau terlepas apa guna geng2 amal makruf nahi munkar.. kasi potong

    ReplyDelete
  26. sebab 2 la pengiring dier sume sama bangsa ngan dier. kalo melayu macam aku yg escort dier, mmg aku belasah jek anak haram ni, nk dakwa aku, dakwa la, asalkan aku puas.

    aku benci manusia yg gunakan undang-undang wat alas bontot!

    ReplyDelete

Setelah membaca artikel di atas, tinggallah sedikit komen, supaya kita dapat berbincang mengenai isu tersebut dan berikan komen yang berkaitan dengan artikel di atas sahaja.

* Gunakan nama sebenar atau nama panggilan anda.

* Elakkan dari mengunakkan nama Anonymous.
* Jika anda tidak tahu cara mengunakkan nama anda, ikut langkah berikut :

- Klik pada kotak di sebelah 'Comment as'
- Klick pada 'Name/URL' selepas tu isi nama anda, URL jika ada sahaja.
- Kemudian klik pada 'Continue' dan anda boleh terus menulis komen.

* Sila guna bahasa yang sopan dan berhemah ketika menulis komen.
* Hindari drpd menyentuh tentang sensitiviti individu, agama & perkauman.
* Segala komen yang ditulis atas tanggungjawab dan risiko anda sendiri.


- HARAP MAKLUM -