selamat datang 01 Pictures, Images and Photos

Ganjaran Hadiah Dan Wang Tunai Untuk Anda.

Dapatkan hadiah-hadiah menarik & wang tunai di sini. Daftar Segera. Berbaloi! [Klik Di Sini]

Berminat nak dapatkan Galaxy W
? [KLIK DI SINI]

Anda ingin peluang memenangi MPV? [KLIK DI SINI]


Followers

Benarkah sokongan terhadap UMNO Perlis semakin berkurangan?

Cikgu Shida Ratu Lawak Facebook & YouTube



Anak Sapo Laaa Ni? Buat mereka yang selalu berkunjung ke laman Facebook dan youtube mesti familiar ngan nama Cikgu Shida yang tiba-tiba saja dah meletup dengan miming nye. Cikgu Shida telah membuatkan dirinya popular, selepas video miming beliau tersebar melalui facebook. Kini video tersebut, telah semakin tersebar luas melalui forum dan juga blog.

Cikgu Shida, merupakan seorang guru bahasa inggeris disebuah sekolah rendah di Perak dan berasal dari Parit. Tidak sampai sebulan saja, Cikgu Shida telah mempunyai peminat-peminatnya sendiri. Cikgu Shida juga telah mewujudkan satu pages di Facebook iaitu CikShidaDariParit's Fans yang sehingga kini telah mempunyai lebih dari 2000 peminat.

Cikgu Shida sudah berjaya membuatkan orang terhibur dengan gaya sengal udangnya. Mungkin ada orang yang tidak setuju dengan cara dia berkarya. Ada pihak yang menyokong, dan ada juga yang mengecam apabila melihat telatah Cikgu Shida di dalam videonya kerana telah memalukan bidang perguruan.

Bukan niat nak menyokong Cikgu Shida ni,  Tetapi kita perlu berfikiran positif, janganlah membunuh terus bakat yang dia ada walaupun bakat tu nampak hanya seperti sengal udang saja. :P Kita anggap saja ianya sekadar hiburan dimasa lapang Cikgu Shida. Sekurang kurangnya kita juga boleh terhibur dengan aksinya.

Kepada mereka yang masih belum lagi menonton gelagat Cikgu Shida, lihat video di bawah. Dan apa komen dari anda? :)


LET'S ENJOY...PEDULI APE ORG NAK KATE! YEAH!!!!!!

15 comments:

  1. Bleh kasi putus urat kentut ni...ahaksss...enjoys.....

    ReplyDelete
  2. awat la jadi lagu tuuuuuu.. hukhukhuk

    ReplyDelete
  3. 1.x seksi
    2.tiada bahasa yang mencarut
    3.takda perkauman
    4.tak menyinggung sapa sapa pun.
    cuma..maybe dia seorang pompuan kelihatan agak janggal sehinggal menampakkan cam dia sengal jer ..apa2pun rasanya sekadar dia release stress jer..x salah tapi lagi elok x dipertontonkan pada umum..

    ReplyDelete
  4. aku sokong ngn pendapat BENMPKT.....kpd yg x suka,jgn lempar ngn kata2 kutukan or tohmahan...nti kita gak yg dpt dosa akibat mngata...LET'S DO IT AHAAK...AHAAK...I LIKE IT AHAAK...AHAAK....!!!!

    ReplyDelete
  5. cikgu ker macam ni..memang xmenyingung mana2 pihak..tapi seolah2 macam xcukup akal jer..kalau betul cikgu macam ni..memalukan sistem pendidikan malaysia..apakah moral daripada sifat cikgu ni.sebabgai seorang wanita malaysia..sebagai seorang muslimah..bolehkah seorang guru menjadi contoh kepada anak murid dengan sikap2 seperti ini..ini pendapat saya saja..bukan marah.bukan menentang..xlarang pun..

    ReplyDelete
  6. buat malu kaum je ... malu kat tudung tu weih

    ReplyDelete
  7. kepada cikgu shida...
    kenapa lah jadi macam tu.. banyak lagi benda lain nak buat tuk jadikan diri awak tu dikenali ramai..tapi bukan camni caranya..awak tu cikgu ..harus bagi sesuatu nilai moral yang baik kepada pelajar2..satu lagi memalukan kita yang beragama islam..pakai tudung tergedik2 cam tu.. eshh susah lah nak cakap...kembalilah ke jalan yang benar dik oiii...semoga ALLAH memberikan hidayah pada mu sikgu shida...amin

    ReplyDelete
  8. x ada masalah cikgu nak buat macam ni..
    spoting...tgk omputih..
    diaorang kalu bnda camnie rilek jer?
    open mind...x da salah nak buat camtu..
    mayb tu cara dia...rambut same colour beb..
    care lain2..

    ReplyDelete
  9. WOO HOO HOO GO GO CIKGU SHIDA! WE NEED MORE HUMOROUS TEACHERS LIKE HER NOT GARANG GILE KENTANG LIKE SOME CIKGU2 YG MASALAH MENTAL KAT MEHSIA NI...

    FROM BAMBOO RIVER
    SELANGOR

    ReplyDelete
  10. 1st ok la..menghiburkan... rasaya cikgu nie bkn gila tp bersifat giles-giles..
    tapi ada yg boleh tlg tanya kat cikgu nie apa motif dier jd mcm nie... x ker kawan kut... nk cari kwn mungkin dengan cara nie

    ReplyDelete
  11. cikgu yang tak memahami etika perguruan ni...

    ReplyDelete
  12. open minded + release tension..= apakah semua itu...islam x ajar cmni..banyak lg cara nak release tension..open minded= nomrmalisasi..kalau kamu rasa hukum allah itu kolot dan memalukan..bermakna kamu lg bijak dr NYA...apakah itu..kamu lebih bijak..:) adakah anda rasa anda hebat....:)

    ReplyDelete
  13. nk kata funny tu,tak jugak r..
    terus-terang aku kata,aku malu bila tgk cikgu shida mcm ni..aku sbgai perempuan,xkn malukn diri dgn bnda mcm ni...jgn malukn kaum permpuan r beb...mmg r rmai lgi permpuan kt luar tu yg malukn diri sndiri dgn mcm2 cra,tp jgn lah nk tmbh kn bilangannya lak...pastu,dh la brtudung..hurrrmm...malukn org islam jugak k..faham2 la...klu rsa cra ni btul dn brguna,teruskan lah cikgu shida..tak ada spe2 larang...cuma tuhan sje mngetahui sgalanya~

    ReplyDelete
  14. zaman sekarang anak muda tak dapat nak bezakan apa yg dinamakan enjoy yg dibenarkan&enjoy yg tak dibenarkan.
    masakan dengan memakai tudung&mengaku Islam beliau boleh mengatakan apa yg dibuat tidak ada kaitan dengan bangsa&agama?
    jangan lupa setiap kita yg mengaku Islam mahu tidak mahu memang sudah tergalas di bahu tanggungjawab memelihara kesuciannya.

    bukan tak boleh nak buat gila2. sebagai orang muda sy pon paham. tapi tak perlu tunjuk terlalu umum sehingga menjatuhkan maruah sendiri

    ReplyDelete
  15. Memang memalukan sbg seorg perempuan..dah la miming...mcm org terencat lak tu...klo nk glamer lg g la masuk pertandingan...pakai suara sendiri...ADA BERANI?????????

    ReplyDelete

Setelah membaca artikel di atas, tinggallah sedikit komen, supaya kita dapat berbincang mengenai isu tersebut dan berikan komen yang berkaitan dengan artikel di atas sahaja.

* Gunakan nama sebenar atau nama panggilan anda.

* Elakkan dari mengunakkan nama Anonymous.
* Jika anda tidak tahu cara mengunakkan nama anda, ikut langkah berikut :

- Klik pada kotak di sebelah 'Comment as'
- Klick pada 'Name/URL' selepas tu isi nama anda, URL jika ada sahaja.
- Kemudian klik pada 'Continue' dan anda boleh terus menulis komen.

* Sila guna bahasa yang sopan dan berhemah ketika menulis komen.
* Hindari drpd menyentuh tentang sensitiviti individu, agama & perkauman.
* Segala komen yang ditulis atas tanggungjawab dan risiko anda sendiri.


- HARAP MAKLUM -