selamat datang 01 Pictures, Images and Photos

Ganjaran Hadiah Dan Wang Tunai Untuk Anda.

Dapatkan hadiah-hadiah menarik & wang tunai di sini. Daftar Segera. Berbaloi! [Klik Di Sini]

Berminat nak dapatkan Galaxy W
? [KLIK DI SINI]

Anda ingin peluang memenangi MPV? [KLIK DI SINI]


Followers

Benarkah sokongan terhadap UMNO Perlis semakin berkurangan?

UPDATE : Namewee Melarikan Diri Majlis Batal






Menurut laporan terkini dari rakan blogger Mr Gomo Perhimpunan di hadapan dewan perniagaan Cina baru sahaja bersurai atas arahan pihak Polis!

Namwee telah melarikan diri mengikut pintu pagar belakang dengan menaiki kereta yang mana gagal kami kesan sama sekali! Telah jelas sama sekali bahawa Namwee takut dan Bachol bila enggan berjumpa dengan kami Wira Perkasa dan NGO NGO lain serta pahlawan pahlawan Melayu yang hadir di situ.

Dalam dewan tadi juga terdapat bena yang tidak sepatutnya wujud dalam Pelancaran Album Namewee! Jelas disini Bahawa Namwee merupakan DAP babi dan layak di Bakar hidup hidup! Ini lah sifat Racist Namewee yang bachol dan penakut yang tahu Menyalak di Video dan media sahaja!

Di Akhir tadi Gomo menerima Laporan 1 orang Cina penyokong Namewee telah di tangkap pihak Polis kerana Dalam keadaan Mabok cuba mencetuskan Pergaduhan dengan beberapa orang Melayu di sana!

Ingatan Keras kepada semua Petualang dan Bangsat Bangsat yang cuba menghina Islam, Melayu dan Negara ini kami akan terus mencari anda sehingga ke Lubang Cacing! Lawan tetap Lawan!!!

Taniah dan syabas buat Gomo, Wira Wira PERKASA, NGO yang terlibat, dan anak melayu yang turut serta. HIDUP MELAYU!!!

8 comments:

  1. marvelous.. go go PERKASA! Anjing Namewee tu patut je disula!

    ReplyDelete
  2. HIDUP MELAYU ... memang patut pun .... dah tebukti sapa yang racist skarang ... DAP laknatullah ... sedaq la wahai pas ... bodo sokmo .. bangang .. org dok pemain agama hampa dok sondoi lagi ... esok2 anak bini hampa depa kebas baru ada akai

    ReplyDelete
  3. perkasa pun haram jadah gak...merosakkan masyarakat negara ini. tak ada org lain yang wujud unsur perkauman kecuali perkasa...haram punyai pertubuhan

    ReplyDelete
  4. typical racist blog, shame of u. hidup melayu? face the fair competition b4 u say it, else you r jz "menghinakan diri sendiri"

    ReplyDelete
  5. Helo 2 anon kat atas, PERKASA bukan Rasis, PERKASA NGO, yg rasis adalah DAP haramjaddah dan SUQIU. Nak compete yea, boleh apasalahnya, asalkan saja ekuiti ekonomi utk Melayu & Bumiputera ialah 99%. Amacam ok tak?

    ReplyDelete
  6. Aku tak nak komen....aku nak gelak jer dengan gelagat kelakar korang nih. 50 orang jer ker? Huhuhuhuhuhuhu......

    ReplyDelete
  7. to Jas Salleh, tat's wat u called compete? wat a cowards, try about how the world look at your race, feel ashame to urself, u r ntg but barbarian. Perkasa try to different malaysian by race. DAP try to equalize all the race into one, which 1 is racist? go back to school and learn wat is racist, u r not educated enough, stupid.

    ReplyDelete

Setelah membaca artikel di atas, tinggallah sedikit komen, supaya kita dapat berbincang mengenai isu tersebut dan berikan komen yang berkaitan dengan artikel di atas sahaja.

* Gunakan nama sebenar atau nama panggilan anda.

* Elakkan dari mengunakkan nama Anonymous.
* Jika anda tidak tahu cara mengunakkan nama anda, ikut langkah berikut :

- Klik pada kotak di sebelah 'Comment as'
- Klick pada 'Name/URL' selepas tu isi nama anda, URL jika ada sahaja.
- Kemudian klik pada 'Continue' dan anda boleh terus menulis komen.

* Sila guna bahasa yang sopan dan berhemah ketika menulis komen.
* Hindari drpd menyentuh tentang sensitiviti individu, agama & perkauman.
* Segala komen yang ditulis atas tanggungjawab dan risiko anda sendiri.


- HARAP MAKLUM -